Sprawna i wygodna współpraca z klientami kancelarii

Udostępnij

Zrozumiałym jest, że klienci chcą na bieżąco wiedzieć co dzieje się w ich sprawach. Dla kancelarii może to oznaczać duże ilości zapytań mailowych i telefonicznych od klientów. Chyba, że kancelaria zdecyduje się na wdrożenie narzędzia usprawniającego obsługę klienta  

O ile czas przeznaczony na obsługę klienta przez prawnika wiąże się z budowaniem relacji, do której dialog jest niezbędny, o tyle czas związany z wymianą dokumentów i informowaniem o terminach można lepiej wykorzystać. Z pomocą przychodzi Portal Klienta Advisor247 Portal – system pozwalający na łatwe, a zarazem bezpieczne udostępnianie klientom: 

  • informacji o postępach w sprawach  
  • najważniejszych terminów  
  • wybranych dokumentów dotyczących spraw  
  • faktur i salda przeterminowanych płatności  

oraz na bezpiecznie i poufne przesyłanie dokumentów przez klientów do kancelarii.  

Zalety dla kancelarii 

Advisor247 Portal zapewnia bezpieczeństwo komunikacji - dane przechowywane są tyko w systemie Advisor247, w certyfikowany centrum danych, zaszyfrowane. Dodatkowo, uprawnieni pracownicy kancelarii ma pełną kontrolę nad tym, co jest widoczne w Portalu - sami oznacza te dane do których klienci mają mieć dostęp. 

Advisor247 Portal to: 

  • Komunikacja w oparciu o jeden system  
  • Łatwe i natychmiastowe zarządzanie dostępami do treści  
  • Branding – logo, adres https, powiadomienia dotyczące Portalu  
  • Możliwość konfiguracji  
  • Bezpieczeństwo – szyfrowane dane  
  • Wygodny i intuicyjny interface

Szczegółowe informacje o systemie Advisor247 Legal na https://advisor247.pl/legal  

Udostępnij