Świadome kancelarie ufają technologii

Udostępnij

Nowoczesne kancelarie muszą dziś oferować znacznie więcej niż tylko pomoc w rozwiązywaniu konkretnych problemów prawnych. Nic dziwnego – adwokaci i radcowie prawni dostosowują się do swoich klientów. Oczekiwania klientów XXI wieku są natomiast zupełnie inne niż jeszcze kilka lat temu. Każda kancelaria, która chce odnieść sukces i nie zostać w tyle za konkurencją, musi mieć tego świadomość. 

Klienci oczekują rzetelnego, bardzo skrupulatnego rozliczenia za faktycznie przepracowane godziny, bieżącej obsługi i dużej dostępności prawnika – także online. Nierealne oczekiwania? Niekoniecznie. Dzięki sprawnej organizacji pracy kancelarii można im sprostać…. a nawet zaoferować jeszcze więcej.

Prawniku, technologia nie jest Twoim wrogiem 

Przedstawiciele branży prawnej powszechnie uchodzą za jedną z grup zawodowych, które jako ostatnie sięgają po nowoczesne rozwiązania technologiczne. Ma to swoje uzasadnienie społeczno-kulturowe. Prawnicy przez lata byli kojarzeni z papierologią, opasłymi tomami kodeksów i rozbudowanymi komentarzami. Te atrybuty jeszcze całkiem niedawno jednoznacznie kojarzyły się z mądrością, obszerną wiedzą i wzbudzały respekt reszty społeczeństwa. Choć dziś ten stereotypowy wizerunek prawnika nieco przygasł,  zamiłowanie do klasycznych, “stacjonarnych” rozwiązań nadal wynosi się także ze studiów, a nierzadko również z okresu aplikacji. 

Warto jednak zauważyć, że część przedstawicieli branży jeszcze kilka lat temu za zbędny dodatek uważała nawet programy typu SIP. Dziś natomiast nawet najbardziej tradycyjne kancelarie nie wyobrażają sobie bez nich realizacji codziennych zadań. Tempa życia XXI wieku nie da się przecież pogodzić z “ręcznym” śledzeniem każdej nowelizacji. 

To właśnie legal-tech jest odpowiedzią na wiele problemów z organizacją pracy,  jakie w dzisiejszych czasach nękają prawników

Legal-tech pomaga już nie tylko w uzyskiwaniu szybkiego dostępu do zmian w prawie i nowych komentarzy, ale również w:

  • rejestracji czasu pracy, oczekiwanej przez wielu klientów, w tym w szczególności klientów biznesowych,
  • fakturowaniu,
  • raportowaniu,
  • komunikacji z klientami,
  • szeroko rozumianej organizacji prowadzonych spraw,
  • rejestracji wydatków, zaliczek i ryczałtów,
  • działaniach marketingowych i z obszaru CRM.

We wszystkich tych zagadnieniach prawników wspiera system do obsługi kancelarii Advisor247 Legal.

Pomaga w sprawnej rejestracji czasu pracy w wygodny sposób – bezpośrednio  z poziomu wielu programów i aplikacji, z których na co dzień korzystają prawnicy (m.in. pakietu MS Office). Ponadto wspiera komunikację i umożliwia fakturowanie. Ułatwia również zadania związane z marketingiem, raportowaniem oraz organizacją dokumentów. 

POZNAJ WSZYSTKIE FUNKCJE SYSTEMU DO OBSŁUGI KANCELARII ADVISOR247 LEGAL

 Mimo mnogości funkcji system jest prosty w obsłudze, a jego interfejs jest przejrzysty i nie przeraża mnogością informacji.  Ponadto wdrożenie Advisor247 Legal przebiega przy  pełnej dbałości o zachowanie ciągłości pracy kancelarii. 

To idealne rozwiązanie także dla kancelarii, które nie przekonały się (jeszcze!) do technologii. Możesz sprawdzić samodzielnie, testując demonstracyjną wersję programu bez żadnych zobowiązań przez 30 dni. 

PRZETESTUJ WERSJĘ DEMONSTRACYJNĄ 

Otwórz się na innowacje. Świadome kancelarie ufają technologii! 

Udostępnij